Siis kuka tätä blogia oikein pitää, minä vai Emo?

Nyt minä olen kovin kovin närkästynyt. Menin lipaston laatikkoon köllölleen ja Emo on käynyt sillä välin laittamassa tänne vaikka mitä!!! Eikä vain kerran, vaan monta kertaa!
Tänne on ilmestynyt kaikenlaista kuvatusta keskeneräisistä neulomuksista ja kaikenmaailman kasveista! Eihän kukaan nyt mitään keskeneräistä halua nähdä! Yrittänyt vielä esittää, että minä, Vanuttunut Villasukka olisin käynyt ne tänne laittamassa. Miksi minä sellaisia tänne laittaisin? Ehei, ei tämän blogin tarkoitus ole ollenkaan olla mikään neulomus- ja kasvimusblogi. Vaan tämä blogin tarkoitus on olla hyvin syvällinen ja henkinen, koska minä, kavereiden kesken Vanis, tarkkailen tässä näitä tyyppejä, joiden kanssa joudun asumaan ja esitän todella todella syvällisiä tulkintoja heistä ja tästä ajasta.

Sanoin Emolle suorat sanat ja kielsin häntä käymästä täällä. Ja sanoinkin sen sitten niin suoraan ja selvästi, että ei pitäisi olla enää mitään epäselvyyttä siitä, onko tämän minun vai onko tämä Emon blogi. Emo aneli ja pyysi, että eikö hän nyt silloin tällöin voisi tänne ihan pienesti vaan kirjoittaa ja ihan muutaman kuvan laittaa? Ei kuulema halua omaa blogia perustaa, kun ei osaa. Sanoi, ettei kirjoittele mitään kamaluuksia ja mitään peppukuvia ei ainakaan tänne laita.
Mutta Emosta ei aina tiedä, mitä suustaan päästää ja se kaikki voi hyvinkin päätyä tänne alentamaan Minun blogini tasoa. Ja enhän minä mitenkään ehdi olla koko ajan kyttäämässä, missä se menee ja mitä tekee...

Meillä ei ole koskaan ollut näin isoa Riitaa. Emo möksähti ja vilahti keittiöön valmistamaan perheelleen jotain nopeaa, helppoa ja ei-minkään-makuista ruokaa. Sen ulkonäkö vaihtelee, mutta maun lisää kukin syöjä itse.

Tuntuu vähän pahalta Emon puolesta, mutta kyllä minullakin, Vaniksella, on oikeus omiin tunteisiini.
Ja tähän Blogiin.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista. Kommentti julkaistaan tarkistuksen jälkeen.
(Olen alkanut saada mainosspämmiä, joten jouduin ottamaan kommentin tarkastuksen käyttöön.)