Siniharmaat Joki-daltonit

Kimmoke näihin lapasiin lähti siitä, kun minun oli pakko päästä kokeilemaan uutta Novita Joki -lankaa! Toisekseen, minua kiinnosti, minkälaista neulepintaa syntyy tällä mallilla, jolla nämä lapaset nyt on toteutettu. Ja ihan kivannäköistä pintaahan siinä ainakin minun mielestäni syntyy.

Molemmat lapaset on neulottu samalta siniseltä kerältä, joten kerän värivaihtelu on selvästi näkyvissä, toinen lapanen on vaaleampi kuin toinen.

Lanka: Novita Joki 043 meleerattu harmaa & 826 kirjava sininen
Puikot: Nro 5
Langankulutus: yhteensä 53 g
Summausta näistä: Kevyet lapaset. Joustavat myös ja lanka tuntuu kivalta käsissä, jotenkin "kuivanoloista" lankaa.
Mikä meni pieleen: En onnistunutkaan tekemään oikeasta lapasesta vasemman peilikuvaa, vaikka yritin ja luulin...
Mitäpä sitten: No, teen toiset vielä, eriväriset. Ohjettakin jo alustavasti näille raapustelin, mutta se sitten niiden toisten lapasten kera.


Minulle tuli neuloessa näistä lapasista jotenkin daltonit mieleen, vaikka heidän paidoissaan onkin eri värit:D

Ohje näihin lapasiin löytyy Ohjeet-sivulta
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista. Kommentti julkaistaan tarkistuksen jälkeen.
(Olen alkanut saada mainosspämmiä, joten jouduin ottamaan kommentin tarkastuksen käyttöön.)

Vihtaranta KAL - 1/14 Mökkitie