Mukulat KAL 9/12 - Keijunmekko

Puutarhalta mukaan takertunut Keijunmekko (jokunen vuosi takaperin). Puutarhat ovat uskomattoman ihania paikkoja! Siellä piipahtaessa tunnen aitoa ja rehellistä kateutta heitä kohtaan, jotka saavat työskennellä siellä päivittäin.


Neulo kaavio S tai M:

Minun sukkien varret ovat tässä kohdin reilut 36 cm pitkät. 
Sain tänään S-koon Maija-sukkani valmiiksi. Sukkien paino on 184 g ennen lankojen päättelyä, pohjaväriä kului 115 g ja kuviovärejä 69 g. Vuosi takaperin neulomani Nalle-sukat painoivat 172 g, pohjaväriä kului 105 g ja kuviovärejä 67 g.  Eli Maija painaa enemmän tai lankaa kului nyt jotenkin enemmän.
Huomenna käymme ihastelemassa vielä yhtä valkoista kukkaa ja sitten on kantapään vuoro.


6 kommenttia:

  1. Ihana keijunmekko, pinkkiä väriä sukkaan. Viime keväänä kasvatin siemenestä, mutta en saanut talvetettua. Kaunokainen sai punaisen värin ja lumikello valkoinen:)
    Mikähän se valkoinen kukka on..... Minun sukkani ennen keijunmekkoa on 31 cm.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa hyvältä :) Minä en ole koskaan kokeillut talvettaa köynnöskasveja. Tai kärhöjä ja viinirypäleen olen kyllä autotallissa vienyt seuraavaan kasvukauteen, mutta en muita.
      Huomenna paljastuu varren viimeinen kukkanen :)

      Poista
  2. Tulee nätit sukat. Aloitin vaikka en meinannu enää polvisukkia tai mitään sukkia neuloa. Nää vaan on pakko. Arvaa miks,no,takavärisaumakin viehättää.Kiitos.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista. Kommentti julkaistaan tarkistuksen jälkeen.
(Olen alkanut saada mainosspämmiä, joten jouduin ottamaan kommentin tarkastuksen käyttöön.)

Loput(tomat) lankahamstraukset